25 Aralık 2017 Pazartesi

Erkeklere Hediye Alternatifleri

Herkese merhaba! Umarım 2017'nin son günleri sizin için harika geçiyordur.
Açıkçası 2017 senesi tam olarak hayal ettiğim gibi başlamamış olsa da 2018 senesinden beklentiler büyük! Ben özellikle erkeklere hediye alırken çok zorlanan bir insanım. Klasik, parfüm gibi hediyeler de artık çok sıkıcı geliyor. O yüzden belki benim gibi zorlanan kişilere yardımcı olabilir diye birkaç hediye alternatifi sunmak istiyorum. Umarım hoşunuza gider!

Ben bu oyunu Ankara Arkadaş Kitabevi'nden aldım; ancak N11 gibi internet sitelerinde çok daha uygun fiyatlı bulabilirsiniz. Game of Thrones hayranları için harika bir hediye olacaktır. Oyun biraz karmaşık ve kuralları tam olarak oturtmak biraz zaman alıyor ama 6 kişi oynandığında gerçekten çok eğlenceli.
     
Buz taşları sadece viskinin sulanmadan soğumasını sağlamaz, aynı zamanda diğer tüm içeceklerle birlikte kullanılabilecek harika bir alternatif. Ben geçen sene Crate& Barrel'dan almıştım; ancak bu sene orada göremedim. Onun yerine aşağıdaki sitelere bakabilirsiniz. 
https://www.hediyesepeti.com/viski-tasi-8346
Kendini Thor gibi hissetmek isteyen erkekler için karşısınızda Ahşap Buz kıracağı! Buzları çekiçle kırarak içeceklerinize katabileceğiniz bir alternatif daha! Bunu da Crate& Barrel'da bulabilirsiniz.
Daha fazla hediye seçeneği isterseniz yorum olarak yazarsanız sevinirim. Görüşürüz!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder